onsdag 31 augusti 2011

Första gången...

.. på danspasset igår.
Det var riktigt roligt, men fy va jobbigt.. :)
Är svårt att hänga med på stegen när dom inte bryter ner dom och visar ett steg i taget.
Men det skulle ju såklart inte funka, eftersom det tillkommer nya hela tiden.
Det är ju ett eftertraktat pass det där, och man får vara snabb med sin bokning, då det brukar vara upp till 10 reserver.
Men det det är stegen osv kommer ju att bli bättre ju fler pass man går på.
Man lär ju sig med tiden liksom.. :)

Idag är det iallafall Onsdag och jag har min lediga dag!!
Så på dagens schema står det städa, ärenden i Kungsbacka och tvätta.
Mr T sov här hos oss i natt..
Åhh, va mysigt!! :D
Fast han tar ju så stor plats där i sängen...
Tänk att en sån liten kropp kan bre ut sig så mycket att jag får byta plats.... ;)

Till helgen, på lördag, så blir det kräftskiva nere i Frillesås hos Jannike och Kalle.
Skall bli väldigt roligt och jag ser verkligen fram emot det.. :)
Nästa lördag blir det jobb och personalfest, helgen efter det blir det jobboch hundutställning och helgen efter det blir det jobb och kalas hos AnnMarie.
Helgen efter det....... då sticker jag och mamma till underbara Turkiet!!
Weeeiihooooo!!!
Längtar som sjutton! men det händer ju massa kul på vägen dit också! :D
Det gör ju att tiden går lite fortare.. ;)

Over and out!
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar