tisdag 23 augusti 2011

Tillbaka

Yesbox baby...
Har inte haft så mycket att skriva om dom sista dagarna..
Eller jo... Det har jag ju, men har inte orkat.. ;)

I Söndags var jag, Mamma, Johanna och Kicki på Liseberg.
Körde lite fem-kamp ( som jag vann!!!!!) spelade på lite hjul och åkte några saker.. :)
Johanna hade mest tur av oss allihop på hjulen..
2 burkar på "hem-hjulet", stjärnvinst på både Toblerone och Kexchoklad hjulen... *Ojojoj* ;)
Mamma vann en stjärnvinst på Toblerone , två burkar och en hushållsrulle-hållare på "hem-hjulet".
Jag vann bara 2 burkar på "hem-hjulet" och Kicki vann nog också någonting på det hjulet.. :)

Åkte Kållerado en gång och även Rock´n roll-bilarna en gång.. :)
Mamma och Kicki, barnsliga som dom är ;) , åkte Rock´n roll-bilarna en gång till...

I Måndags var det invägning på VV igen.
Hade gått upp ca 3kg sen jag hoppade av i maj.. :( *uuuhhh*
Men men, nu är det nya tag som gäller..
En mer seriös satsning!
Får hålla tummarna att jag orkar hela vägen denna gången! :)

Var tänkt att jag skulle på Danspass idag, men det blev inget med det..
Var inte det passet som jag trodde att det skulle vara, Och sen blev jag även barnvakt åt Mr T, då mamma har styrelsemöte med vägföreningen hemma hos sig..

Idag är det Tisdag iallafall, och i morgon är jag ledig igen! SOVMORGON!!
Så i morgon skall jag ta med Zillah till DistriktsVet. för lite vaccinering.
Mr T får också åka med, då mamma börjar jobba i morgon och jag är barnvakt igen.
Sen blir det att plocka, röja , diska och vika tvätt under dagen i morgon.
Och på kvällen skall jag eventuellt åka med mamma och Mr T till valpkursen och kika lite.

Tar nog med Zillah då också..
Kan vara roligt för henne att åka lite bil, och kika på lite andra hundar... :)

Jaja, nu är det läggdags för mig..
Till vi hörs igen!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar