onsdag 14 september 2011

Onsdags-ledig...!

Jajemensan...
Idag är det Onsdag, och jag är ledig.. IGEN! :)

Igår var det jobb och träning för min del.
Dans-Fuego stod på schemat.
Den absolut roligaste dansen på friskis..!
Helt i min smak i allafall.. ;)

Kom hem i vettig tid, käkade lite och zappade på TV´n fram till 22:30, sen var det läggdags.
Mr T fick sova över här i natt..
Mysigt värre... eller inte...
Vaknade upp vid 02:00 av att han spydde på golvet nedanför sängen..
Så går det när man käkar upp mormors tröja!!

Kasta ut hunden på tomten och sedan städa upp.
Försök sen somna om med en 5½ månaders valp med CP-ryck.. ;)
Somnade vid 03:30 och väcktes sedan 05:15 av att CP-Tyson hade CP-ryck och rusade kors och tvärs över hela sängen... *jisses*

Dags att stiga upp.. med värsta huvudvärken på länge!!
Jäkla hund till o hålla på och dumma sig när jag bara vill sova.. *morr*
Så idag är inte mamma på toppen humör precis..

Skall ta mig en lång ducsh om en liten stund för att sedan gotta ner mig i soffan under filten..
Har ju köpt två nya filmer att titta på..!
Little red riding hood, och någon annan som hette typ Country.. nånting.. ;)
Gött att bara slappa i soffan idag iallafall.
Ingen mer träning förän på Fredag!!

Jaja.. nu blir det duschen, och sen soffhäng!
Ha det gott!!

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar