söndag 16 oktober 2011

Helg...

Yepp.. Jag firar helg för fullamuggar.. :)

Jobbat i veckan och igår var jag och red på Cora en sväng.
Verkligen så himla roligt att få rida igen!
Och Cora är verkligen en jätte rolig häst att rida på...

Skritten och galoppen funkar jätte bra!
Men traven är det därimot svårare med.. ;)
Har fullt upp med att knipa med benen och trampa ner hälarna...
Red i FRK´s paddock igår.
Kändes roligt att få testa lite på en ridbana.
Är ju toppen att rida ut också, men där är det ju så "bestämt" var man skall trava och galoppera.
Igår kunde jag ju välja själv.
Trava och galoppera hur mycket jag ville..
När man rider ut så blir det ju mest att man skrittar, eftersom det är så mycket asfalt överallt..

Igår kväll var även Malin här och hälsade på en sväng.
Jätte roligt att träffa henne igen, då det var 5-6 år sedan sist.. :)

Dagen kommer att vara stillsam.
Tvätta en del och bara mysa med hundarna.
Tanken var ju att jag skulle åka ner till Maria en sväng, men Lucas har blivit sjuk.. :(
Så det får bli en annan gång..

Ikväll, eller klockan 17:00 rättare sagt skall jag och mamma på "Home-Party" hemma hos Annika.
Skall bli jätte mysigt.. :D

Nu blir det tvätt och soffhäng för min del!
Cýa!

XOXO

1 kommentar:

  1. Ja det ogillar vi att han blev sjuk men ingen idé att smitta dig med våran skit. ;) är ledig på onsdag om du fortfarande är sugen på att ses. köss!!!

    SvaraRadera