tisdag 11 oktober 2011

Tanken...

... är väl att man skall glömma sin semesterflört så fort semestern är slut!?

Men det går faktiskt inte..
Tänker på honom allt som oftast... :)

Träffade ju en mysig kille i Turkiet...!
Vi kallar honom "Sweet"
Hur go som hellst!
Massa flört på avstånd, sen en mysig kväll på stranden.
Köpte ett par öl och en påse chips som vi delade på stranden.
Satt och tittade på stjärnorna och pratade om livet i stort.
Skilldnaderna mellan hans liv i Turkiet och mitt liv i Sverige...

Exempelvis så jobbar han 15 timmar /dag, 6 dagar i veckan och tjänar 150:-/dag
Vilket betyder 3600:-/månaden.....
Betalar sin skola själv och hjälper till att försörja sin familj.

En annan jobbar max 8 timmar/dag och får ut mellan 14-17 000:- i månaden....
Jisses!!
Visserligen är det ju billigare att leva i Turkiet..
Men ändå...!!!
Säkerligen går halva deras löner också till boende, räkningar, osv....

Jaja.. Iallafall så hade vi jätte mysigt!
Promenerade hand i hand på stranden och pratade i flera timmar..
Oftast när jag semesterflörtar med någon så har jag nästan glömt dom när jag kommer hem till Sverige igen..
men inte nu...

Jaja.. får fortsätta prata med honom på FB o msn, så kanske det går över..
Vem vet!?
Kanske åker jag tillbaka igen... :)

Tycker väldigt mycket om honom...
Och även Angel...
Underbara Angel...

En fantastiskt fin tjej som vi också träffade där nere i Turkiet.
Jobbade tillsammans med Sweet.. :)

Jaja.. nu skall jag slökolla TV en stund.. :)
Ledig i morgon ju..!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar