onsdag 30 november 2011

älskade onsdag!!

just det.. Älskade Onsdag! och varför? jag är ju ledig på Onsdagar!! :)

Så vad har hänt den senaste tiden då?
* städnig av huset - check!
* 1:a advent -check!
* Besök av finaste Kerstin med halva familjen - Check!
* Storm med strömavbrott - check!
* njuta av välstädat hus och underbara hundar - check!
* Sova ikapp alla eftersläpande timmar - check!

Dagen har INTE varit så produktiv iallafall.
Sov till halv 9, och därefter hämtade jag Mr T hos mamma.
Gick en promenad runt området för att sedan bege mig hem för frukost och massor med kaffe.
Kollat lite TV, många inspelade program att se.
Gick upp på ängen där dom två små monstren fick springa av sig lite.
helt sjukt mycket energi har dom när vi är instängda här i huset hela tiden.

Funderar på att fixa mig lite mat snart iallafall, börjar bli rätt hungrig.
Men har liksom ingen inspiration o lust att ställa mig framför spisen.
Man måste ju visserligen äta, men det är så sjukt tråkigt att alltid äta ensam.

Funderar också på att glo på lite film senare också.
Men kan inte bestämma mig för vilken... i-landsproblem.

Nääää, nu är det nog dags att ta en tur in i duschen för o sen sätta fart med maten... :)
jaja.. See ya!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar