onsdag 23 november 2011

Sovmorgon!!!!

Tack älskade hundarna, för att jag fick sovmorgon!!
Idag är det ju Onsdag, vilket betyder att jag är ledig!
har sovit ända till 9:30 idag!! När hände det sist liksom!?!?! :)

Var på bio med Becka igår, Breaking Dawn..
Shit, vilken bra film alltså!
Älskade den!
Käkade pizza innan, hämtade ut biljetterna, köpte godis och drack kaffe.
Sen var det BIO-DAGS!!
närmare två timmar var filmen, och jag ver inte hemma förän 22:30.
Sen kunde jag ju såklart inte sova direkt, utan gick och la mig vid 23:45.
Väldigt många vakna timmar för mig.. Dagen blev ju väldigt lång, så det kanske kan förklara min sovmorgon? ;)

dagen kommer bestå av slappande och städning
Skall även åka in till Bilia och hämta ut fästerna till hundgrindarna, som jag har beställt.. :)
Och klockan är redan 10:00`!?
ojojoj.. ;)

Jaja, nu skall jag soffhänga en stund!

Bye Bye!

1 kommentar:

  1. ÅÅh vad mysigt det lät med bio och pizza. Den filmen måste jag också se snart. Håller på att läsa ut den boken nu också :) kram på dig gumman

    SvaraRadera