fredag 9 december 2011

Ny design...

Ny design på bloggen idag.
Får se hur länge denna blir kvar innan jag ångrar mig, och byter design igen. :)

Idag är det Lördag, och jag är ledig.
Men skall ändå ner till jobbet om en liten stund.
Har lovat Patrik och Sophie att jag skulle göra tösens doptårtor idag.
Och det är roligast och enklast att fixa det nere på jobbet, där man har tillgång till alla grejer.
Så skall väl snart åka ner o fixa det hela.
Kanske lägger upp lite bilder sen om jag har lust och tid.. ;)

2 av tårtorna kommer att bestå av sockerkaksbotten, vaniljkräm, chokladmousse, täckta mer marsipan och dekorerade med smörkräm och marsipan.

och 2 tårtor kommer att bestå av sockerkaksbotten, hallonsylt, hallonmousse, vit chokladmousse, hallon, täckta med marsipan, dekorerade med smörkräm och marsipan.

Hoppas att dom blir nöjda iallafall.... :)

Nu blir det promenad med Zillah, lite mer kaffe, och sen en tur ner till Åsa...

ha en fin dag!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar