tisdag 17 januari 2012

Saknad..

Världens finaste Rambo

Nu är det snart 6 månader sedan han försvann från mig..
6 månader.... ½ år...
Ibland känns det som att det var förra veckan som han var här hos mig..
Och ibland känns det som att det var många många år sedan jag såg honom sist..

Saknar honom varje dag!
 Ibland saknar jag honom mer än någonsin...
Framförallt på kvällarna!
Rambo var en riktig myskille.
Något av det bästa han visste var att ligga nära..
Att ligga sked när vi skulle sova......
Saknar det otroligt mycket!
Zillah är ju också mysig, men det är inte på samma sätt...
Hon vill inte ligga nära på samma sätt, hon luktar inte på samma sätt som Rambo.
Och hon har inte samma typ av päls som Rambo.. Som man kunde gosa in sig i.

ÄKTA KÄRLEK!

Vi två.. <3

6 veckor

8 veckor
2 år

5 år..
 Jag älskar dig, nu och föralltid!
Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.
Jag hade lyxen att få lära känna dig, att få ha dig i mitt liv och att ha dig som min bästa vän!

<3

1 kommentar: