tisdag 6 mars 2012

Hundkurs!

Idag blir det att åka in till Göteborg igen..... :)

Jag var ju på hundkurs på Hundens Hus igår.
Nybörjarkursen i agility som jag längtat så mycket efter....
Elin heter tjejen som håller i kursen.
Har ju gått en nybörjar agility-kurs för henne innan, fast här i Onsala.
Denna gången är kursen inne i Göteborg på Hundens hus.

Som sagt så var jag där i går.
Kursstart.. nervöst.. innomhus.. massa andra hundar.. jaaa.. ni förstår ju.. ;)

Allt gick jätte bra och Zillah skötte sig jätte fint!
Var ju en repetion på allt sånt som jag lärt mig innan.

I slutet av lektionen blev jag erbjuden att byta till Agility Fortsättning. :D
Elin tyckte nog att vi redan kunde allt som vi skulle komma att lära oss under kursen, så för att få ut så mycket som möjligt för mina pengar, så fick jag byta till nästa steg. :D

Så idag är det agility steg 2 för mig och Zillah..
Är mycket mer nervös idag,än vad jag var igår.. :)
Nu har vi ju varit i lokalen med massa andra hundar osv, men idag är det helt nya moment att lära in.. Sjukt spännande, men samtidigt lite nervöst.. :D

Dags för oss att ta en promenad nu, innan det är dags att rulla igen.
Men jag skriver ju kanske i morgon och berättar hur det gick..!

Må gott!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar