onsdag 9 maj 2012

Bästa...

Det bästa med att det regnar på min lediga dag, är att man kan ägna sig åt helt meningslöst TV-tittande hela dagen..! :)

Borde egentligen ta hand om all tvätt som är ren.. vika och stoppa ner i lådorna osv..
Men det får bli lite senare idag...

Denna dagen kommer att bjuda på stillsamhet här hemma bara..
Inga utsvävningar direkt..
Funderar dock på att åka o handla någonting..
Behöver mer Nescafé iallafall.. :)
Mamma sa något om Jula igår... Spännande! :D
MEN jag borde egentligen inte åka o handla någonting..
Brukar bli dyrt när jag är i shopping-tagen...!
Borde egentligen spara mina kronor..
Bilen skall ju snart skattas, sen vill jag köpa solarplexus till bilen också..
Samt blommor och krukor till altanen...
OCH stängsel till tomten!! :)

Då funkar det inte att åka till jula, ÖoB och rusta och spendara massa pengar..!
MEn det är roligt! :)

Jaja.. får se vad jag har lust att hitta på sen..

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar