tisdag 8 maj 2012

Kursavslutning, underbara hem, 1 vecka...

Igår var det kursavslutning på Agility steg 3 på Hundens Hus i GBG. :)
Vi gjorde lite olika övningar, men framför allt bana..
Där blev det både bakombyten och framförbyten.. :)




Så här ligger Zillah och gosar på vägen hem från träningen..
Alltid under en fleecefilt på sitt duntäcke.. :)



Välkommen hem till mig! :)







Ett litet projekt jag haft... Har röjt bort all skit på hela framsidan...
Samt målat mammas gammla utemöbler lite grann.. :)
Blev ganska mysigt tycker jag!




Älskar verkligen mitt hem!
Älskar verkligen mitt liv också!
Har väldigt fina vänner, Världens BÄSTA hundar, ett bra jobb, en fin bil, en underbar familj..
Jaa... vad mer kan man önska dig!? :D
Kärlek kanske...!?
Hmm.. Det får komma senare..! :D

Igår fyllde lillebror år.. :)

GRATTIS ROBIN 22ÅR!


Nu är det bara 1 veckan kvar tills det är min tur..
24 år... Huuu va gammal..! ;)

På Lördag kommer mormor hit och firar oss..
Smidigt när man kan slå ihop våra födelsedagar så där.. :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar