tisdag 29 maj 2012

Mysiga Måndag och Toppen-Tisdag!

Ja, gårdagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig! :)
Blev ingen som hellst städning här inne i huset,
utan det var utsidan som fick sig en ordentlig omgång..

Trimmade, klippte gräset på både min och mammas tomt, rensat rabatt, satt stolpar till våra provisoriska staket, samt satt provisoriskt när vid muren..

Nu jäklar skall Zillahbanan INTE kunna rymma!!

Har en del nät kvar att sätta, men måste åka och köpa det först.. :)
Även om det inte är så värst fint, utan byggt av gammla stolpar, spillvirke, kompostgaller och typ hönsnät, så är jag faktiskt väldigt nöjd med hur det ser ut! :)

IDAG blir det däremot städning av insidan!
Blåser ju ganska bra ute, så då är det skönt att kunna öppna alla fönster och vädra igenom hela huset.. :)

Ikväll skall jag och hundarna bort till Barbro´s plan..
Det är tydlingen en öppen träning där idag..
Massa hinder framme, finns en tränare på plats, men man tränar ändå självständigt.
Passar oss utmärkt faktiskt!
Skönt att inte behöva åka så långt..!

Har ju tänkt flera gånger på att åka in till klubben och träna med hundarna, men det har ju varit så galet varmt att hundarna inte ens vill vara ute...
Hur blir det då när jag åker till klubben, där det är som en bastu!

Kostar ju ändå en hel del pengar i bensin att åka fram och tillbaka till Mölndal..
så kanske vi bara tränar i nån timme eller liknande..
Åker ju hemskt gärna dit om jag får sällskap där, men känns lite segt att åka enda dit själv..
Så nu skall jag prova på att köra här i Onsala istället.. :)

Tillgång till alla hinder o.s.v... Toppen! :D

Så nu längtar vi tills ikväll!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar