söndag 3 juni 2012

semester-ångest..

Ja men visst.. Det är vad hela den här sista dagen på semester handlar om..

ÅNGEST!

Vart har tiden tagit vägen..!?
1 vecka går på tok för fort!!
Kan ju lätt som en plätt tänka mig minste 1 vecka ledigt till..
Inte dagarna direkt, utan mer sovmorgonen.. ;)

Jaja.. I morgon börjar jag ju iallafall jobba igen..
Tagga inför sommaren nu!
På Tisdag är det student i Kungsbacka (har jag för mig), och på Onsdagen är det ju 6 Juni.
Skall se om jag faktiskt kan gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, så jag är på topp i morgon.
Börjar ju tidigt med att köra degar osv, så då gäller det att ha huvudet på skaft. :)

Har varit med mamma och handlat lite mat idag igen..
eller.. igen och igen.. var ju lite mer än 1 vecka sen jag handlade mat, men känns ändå som att det inte var allt för länge sen..
Pengarna bara svischar iväg när jag är på Coop..
Ändå köpte jag inget onödigt idag ändå..!
Konstigt!

Idag blir det grillad korv med bröd till middag..
Känner för något enkelt att göra..
inte massa koka, hacka, steka, grilla, marinera osv, utan bara bums på grillen och sen klart! :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar