måndag 19 april 2010

ny vecka, nya möjligheter?




Jahopp, så var det en ny vecka igen. Tiden bara flyger iväg tycker jag..

Är ju trots allt redan mitten av April och snart är sommaren här. *längtar*
Tänk när man faktiskt bara åker ner till stranden efter jobbet, med en bok, bikini och handduk.
Ligger där i flera timmar, till huden nästan bubblar.. Åker hem och tar en kall dusch, äter grillat utomhus och njuter av kvälls solen... *wow säger jag bara*
Kom hem ifrån jobbet för en stund sen.. promenerat med hundarna i solen och skall snart göra mig i ordning för att åka in till kungsbacka..
Idag blir det mvc för prat om att ta ut P-staven..
Hmm* förstår inte varför man skall prata om det.. Är ju faktiskt bara att snitta lite och plocka ut den.. Är ju inte så mycket att prata om..Eftersom jag ändå inte kilar stadigt med någon, så behöver jag ju inten sån där liten plast grej som ökar godis-suget.. :)
Efter det så skall jag hem till Natta och fika en stund, sen blir det väl hem igen för att rensa lite sten på "min" tomt.. ;) *Fy fan*
I Lördags hade vi ju som sagt vår-röjning här på området, och gissa hur mycket muskler jag har, som jag inte använt på väääligt länge.. ;)
Ojoj,, har ont i hela ryggen och i axlarna..
Att röja i "bajs-diket" är ju ingen höjdare direkt.. :S
Jaja... nu skall jag väl ta o hoppa in i duschen och slänga på mig lite rena kläder.. sen är det dags att bege sig iväg igen.. (hatar att åka iväg när jag nyss kommit hem) :( *Sur*
Jaja.. Tack för idag!

Tills vi ses igen!
-Over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar