tisdag 21 september 2010

Förlåt, ursäkta & sorry

Herrejisses vad tiden bara rinner undan!

Nu var det verkligen jätte längsen jag skrev något här på bloggen. Har helt enkelt haft fullt upp med huset, jobbet och hundarna.

Men sen måste jag väl vara helt ärlig och säga att inspirationen inte funnits heller..

Nu har jag bott här i det lilla huset ett par veckor, och jag trivs som fisken i vattnet. Har verkligen kommit till rätta här. Och som ni redan vet, så är jag ju helt störtförälskad i Onsala, Sevekulla.

Får jag bestämma själv, så vill jag aldrig flytta härifrån. :D

Skall försöka mig på att blogga igen, nu när tiden finns. :)

Nu är det dags att gå ut med hundarna för att sedan laga lite mat.

Är ju egentligen lite sent, men va sjutton. jag är ju faktiskt ledigt i morgon,. :D

på dagens meny står potatisgratäng. köttbit, pappas sås och en grönsallad. *mums*

Tack och hej för idag!

Puss och kram

4 kommentarer:

  1. När kommer inbjudan för en fika/en god bit mat hemma hos dig då ???

    SvaraRadera
  2. Hallå där min vän! Ja du, det var en bra fråga. Denna helgen som kommer nu har jag fullt upp.. Men nästa helg har jag inget inplanerat mer än att jag skall jobba på Lördag. Kan inte du prata med min man och se vad som passar er bäst, så kan vi väl höras av i början av nästa vecka? :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Jennie ;=)

    Nästa helg e det massa kalas för Daniel fyller år , han blir gammal man hela 30 ...

    Men jag slår dig en signal i veckan och pratar ändå ..

    en fråfa det står att " kan inte du prata med mon man" en fråga vem är din man något jag missat?

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Det skulle stå din man! :)
    Javisst vet du, ring du när du har lite tid. :D Kramar

    SvaraRadera