lördag 9 oktober 2010

Go´morron!

Idag är det Söndag, vilket betyder sovmorgon för min del! Skönt!
Vaknade vid 02:00 med ett ryck. -"Herregud! Vilken tur att jag inte har försovit mig" var min första tanke.
Men så kom jag på att det va söndag, och att jag kunde somna om igen.
Så sov jag fram till klockan 6:00 i allafall! Gott!

Älskar när man inte behöver vakna upp till den j*vla väckarklockan varje dag!
Det är mysigt att gå ut med hundarna vid den tiden också...
Det är alldeles tyst och stilla.. Dimman ligger som ett täcke och inte ens enda själ är ute då. :)

Nu är det inte så lång tid kvar innan jag har semester! Yiieehaa!
I år skall jag åka till Kreta med mamma 1 vecka och bara ha det bra! Det skall bli riktigt skönt!
Det är ju visserligen inte så varmt där, men ändå så att man kan sitta ute i shorts och läsa i solen.

Idag står städning på listan. Har inte orkat göra någonting under veckan.. Inte ens i Onsdags när jag var ledig.
Men idag måste det bli av. Det är så tråkigt att vara här när det är stökigt.

Jaha. Nu är det väl dags att sätta lite fart då. Jag önskar er en fortsatt god dag!

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Va Jennie till Kreta? Inget Tunisien ? Trodde det var ditt favo ställe på semester resa..
    När åker du?
    Ta hand om dig

    SvaraRadera