fredag 19 februari 2010

Lite gamla bilder från 2008











Här kommer lite gamla bilder från Kreta 2008.

Hade en jätte kul semester med min familj, mormor och Marcus.
Ibland kan man längta tillbaka till sakar som man inte brukar gå runt och tänka på.
Detta är ett sånt tillfälle..

Tänk vad bra vi hade det där i solen!

Är ju dock lite svårt att förstå nu när det är snöstorm ute.. :S

Idag blir det en lugn hemmakväll med tidigt sängläge.
Upp och jobba i morgon, som vanligt.. ;)
Faktum är att jag tycker om att jobba på lördagar.

Nästan ingen trafik ute när man åker hem.
Visserligen är ju Farbror Blå alltid ute och åker en Fredagsnatt. Men det gör inget.
Jag stannar och blåser så gärna... ;)

Imorgon skall jag nog hem till Johanna en sväng.
Hon håller ju på att greja i sitt hus, och jag kan tänka mig att hon kan behöva lite hjälp.
Skall se om jag kan låna hennes kamera och lägga upp bilder på rummen från de tidigare helgerna... ;)

Nu skall jag nog försöka palta på mig lite termokläder och ge mig ut på promenad.. *usch*


Tills vi ses igen!

`XOXO´







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar