onsdag 10 mars 2010

Attans...


... va längesen det var jag uppdaterade sist.. :P
Har faktiskt inte haft något att berätta.

Legat hemma med halsfluss 1 vecka, men är nu helt återställd..

Har varit och begärt en offert på mitt kök ifrån Home elektrolux, skall även lämna in på Marbodal och HTH-kök..
Så vi får se vad det blir tillsist.
Jag vet iallafall hur det kommer att se ut.. :P

Idag är det onsdag = jag är ledig.

Härligt!!!!

Träffade Prinsessan i helgen.
Var riktigt roligt fatiskt. Har inte träffats på ett tag, då jag har jobbat och hon har pluggat.
Men detr som är så skönt med henne är att vi kan låta bli att höras av på 2 månader och när vi väl ses så är det lugnt ändå.
Lika väl kan vi ses varje dag, utan att man tröttnar, som man gör med många andra.
En riktig Darling är vad hon är.. <3

jaja.. nu var det välk inte så mycket mer att tillägga, utan jag skall ut o gå med jyckarna.
Sen blir det film.. =)

Tills vi ses igen


XOXO- <3

2 kommentarer:

  1. Vem är prinsessan, hjärtat??? Puss Lollo

    SvaraRadera
  2. Haha* Det är ju du, Sessan.. ;) Puss!

    SvaraRadera