lördag 20 mars 2010

Helg!

Äntligen är det helg igen!
Tycker visserligen om mitt jobb, och känner mig dessutom ganska duktig när jag väl åker därifrån, men det är ändå väldigt skönt att ha sovmorgon igen. =)

Har jobbat i morse, och sedan var jag och handla på Coop Forum.
Köpte både Twilight och New Moon! *weeeei*

Har längtat efter att New Moon skulle komma ut på dvd, då jag lånade Twilight av Johanna för ett par veckor sen, och blev TOK-KÄR!
Tyvärr hade den slutat gå på bio då, så jag fick snällt vänta i 3 veckor på att filmen skulle komma ut.
Är fortfarande lika kär som innan. =)

Tyvärr är det ju låååångt kvar innan Eclips kommer på dvd.. är ju till och med långt kvar innan den kommer på bio.. =S

Hmm.. När skall jag träffa mig en vampyrkille som offrar allt för mig, och skimmrar i solen...!?!?!
haha* inte någon gång kan jag ju säga redan på en gång.. ;)

Ikväll kommer Körslaget! *weeei*
Hoppas bara att jag orkar hålla mig vaken ända till 20:00.. =P

Jaja, nu skall jag gå och mysa med Rambo.

Tills vi hörs igen!

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar