måndag 29 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter....?


Titta vad jag hitta på mammas dator.. ;)
Detta var bra längesen..
(Jag, Felicia, Robin i mitten och Viktor längst till höger)


Jahopp, så var det måndag igen.

Kom nyss hem ifrån jobbet och precis matat jyckarna, och väntar nu på att dom skall bli klara så vi kan promenera.. :)

Ikväll blir det personalmöte nere i bageriet.
Prata om nya cafét. Skall bli väldigt spännande!

Och på söndag blir det personal-kalas. :)
Nya cafét måste ju invigas av personalen också.. *hihi*

Nu börjar det gå lite framåt med "grunden" också..
"grävargubben" har varit här och gjort klart med vägduk, grus och paddat.
Hjälpte honom även att lägga ut formen till sulan. :)

Skall bli så spännande när allt drar igång på riktigt..

Nu bidar vi bara tiden och väntar på att man kan få börja greja lite.. :)

Jag och mamma har också kommit på att vi behöver ett släp, så det skall vi åka och hämta nu efter påsken. Härligt att ha ett eget, slippa åka o hyra hela tiden.

Kan man ju även träna lite på att backa runt med ekipaget också..

Förra gången jag skulle ställa tillbaka släpet på Statoil tog det 6ggr (framåt och bakåt) innan jag stod där jag ville.. :)

Tur att man har tålamod med vissa grejer iallafall.. *hehe*
Tills vi hörs igen!
-Over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar