onsdag 24 mars 2010

Ännu en Torsdag.





Jag har suttit och läst igenom lite gammla blogginlägg, eller alla rättare sagt.


Vilka meningslösa saker jag skriver om egentligen. Har kollat runt på lite andra bloggar, även "kändisbloggar". Dom skriver om mode, "dagens outfit", middagstips, heminredning, osv..

Vilket också är ganska så ointressant om man tänker efter...

Vem bryr sig om vad jag har på mig när jag åker till jobbet, åker och handlar mat, eller går ut på kvällen!?

Visst, köper man ett par nya skor så kan man väl kanske lägga upp en bild på dom eller något liknande. men inte varje dag!?

Hmm, vet inte om det kanske bara är jag som tycker att det här med bloggande är lite töntigt!

Började iallafall fundera på varför jag började blogga... Vem vill läsa om mig och mina hundar egentligen.. ;)

Jaja, skall väl fortsätta blogga under byggtiden för huset, då det kan kanske vara lite spännande för någon att följa, men sen får vi väl se hur det blir.


Igår var jag och mamma iallafall på Beijer och tog in en offert på ett marbodal kök, skall även begära in offerter ifrån marbodal på K-rauta och även HTH-Kök.

Så här ser preliminär köket ut:



Fast jag har vita vitvaror. =)
Japp japp, det var allt för idag.
Tills vi ses igen.
Over and out








2 kommentarer:

  1. Jag gillar att läsa:) Synd bara att du inte uppdaterar oftare. Gillar att läsa om vad som händer i ditt liv just nu eftersom vi inte syns längre! Kram

    SvaraRadera
  2. Va gullig du är Jannike! tack! =)
    Skall försöka uppdatera lite oftare då.. ;)
    Skall säga att jag följer din blogg med..
    Spännande hur ditt liv ser ut nu, med barn och grejer =)
    Kramar

    SvaraRadera