måndag 25 januari 2010

Herrejisses!


Jag är nog inte bra bloggerska. Har inte uppdaterat här på mycket länge.. :S

Hmm, får nog försöka ta mig i kragen, annars är det ju faktiskt lika bra att låta bli.. ;)


Nu har jag i allafall börjat jobba igen. Är faktiskt skönt att få komma igång, trots att sovmorgon är något av det bästa som finns..

Har i allafall varit och köpt en spis i Falkenberg! *me like*

Så nu har jag alla vitvaror som jag skall ha.
Så nu saknas ju bara huset som grejerna skall stå i.. ;)

I helgen var jag på Stenungsbaden och dansade med Maggan till Chans.

Det var ca 1 år sedan jag träffade dom sist, så det var jätte kul att se dom igen!
Det var även jätte kul att träffa Maggan igen, då jag inte träffat henne sen i sommras på Liseberg.

Längtar tills husbygget börjar komma igång!
Bara att det händer någonting!!

Zillah Banan har ju även fyllt 1 år nu också. *stora tjejen*




Zillah 8 Veckor --------->

Jahopp.. Det var väl ungefär det som jag hade att komma med denna gången..
Tills vi ses igen! Ta hand om dig!
XOXO

3 kommentarer:

  1. Carinas fisksoppa
    500 g torsk
    200 g gul lök
    smör
    20 g vetemjöl
    1 l fiskbuljong
    0,6 dl creme fraiche
    timjan
    200 g morot
    150g purjo
    salt, peppar
    räkor

    jag tycker att det är för dåligt med fisk, ta du lite extra

    SvaraRadera
  2. Tusen tack Maria! Du är dem bästa!

    SvaraRadera
  3. men hallå!! tur att jag var här o kollade....
    0,6 dl tomatpuré
    3 dl creme fraiche

    så ska det vara:)

    SvaraRadera