fredag 1 januari 2010

Gott Nytt 2010!



Jaha, det var det år 2010.


Det känns inte som att det är 10 år sedan som man trodde att jorden skulle gå under å 2000.
Som tur var, så gjorde den inte det heller. ;)

Idag är det alltså 1 januari år 2010. Hmm.. känns konstigt att säga 2010. men men, man vänjer sig vid det med. Är alltid svårt när det blir ett nytt år. Att komma i håg att skriva rätt år när man sätter datum på något.

Gårdagen blev väldigt lugn och fin. Var hemma och gosade med jyckarna. Det var ju trots allt Zillahs första nyår. Förra året var hon ju bara 4 veckor. och uppfödarna bodde mitt ute i ingenstans med egen gård, men hästar och grejer. Troligtvis så sköt dom inga raketer då.
Men men, det gick bara bra. Gömde oss under täcket när klockan slog 00:00 och alla grannar sköt raketer. ;)


Just det ja.. höll jag ju på att glömma.. har ju hänt en del sen jag skrev sist... (blir ju så deppig av julen att jag inte vill någonting) Jag har köpt mig en 42" Philips lcd TV *mycket nöjd*

jag hittade även lite grejer på blocket som jag har varit och köpt.. en 45cm bred diskmaskin till huset och även en kyl/frys.. :D båda delarna var från 2008 och jätte fina! :D

Herregud va jag är nöjd med mig själv när jag fyndar.. hehe*

Har även köpt mig några väggord, dock inte detta men, snarlikt.. ;)
-------------------->



Nu har jag precis städat på rummet här också.. Dock inte så lätt när jag har 1000-tals grejer överallt.-. ;)

Längtar tills det bli sommar igen, så att man kan åka och bada i havet.. :D

Nu skall jag gå ut med jyckarna i kylan, så det var allt för denna gången..

Take care, tills vi hörs igen!

XXOO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar