torsdag 24 december 2009

Dålig på att uppdatera och God Jul!


Fy vad jag är dålig på att uppdatera här.
Men det känns inte som om jag har så mycket vettigt att säga faktiskt.. =)

Är nu ledig i 2 ½ vecka framöver, då bageriet är stängt..
Skall se hur man kan fördriva tiden.. har funderat på att praktisera på pizzan 1 vecka eller något sånt, men jag har inte bestämt mig än.. ;)

Idag är det i allafall julafton. Känns inte som det faktiskt.
Ingen julkänsla alls.. man köper julklappar för att man måste, men fantasi finns det inte.

Usch vad jag tycker illa om snö! Är kallt, blött och halt.
Det ser visserligen fint ut, och hundarna tycker att det är roligt att leka i snön. Men det är nog det enda positiva.

Håller på att försöka röja på mitt rum, men fastnar här hela tiden..
Skall "bara" byta låt, "bara" kolla en grej, osv. blir ju inget gjort här.. :S

Usch va jag är tråkig.. Känner mig lite deppig och grinig.
Vet inte varför, men brukar bli sån på jul.. :S

stackars mina framtida barn! Dom får ingen julmat, ingen gran och inga tomtar! HAHA*
Hoppas att min framtida gubbe har lite mer julkänsla i kroppen än vad jag har.

Vaknade klockan halv 6 i morse.
gick och la mig vid 7 igår kväll.. haha* oj oj!
Har ALDRIG sovit så länge.

Igår fyllde lillebror år. hela 18år! *GRATTIS!*

Längtar tills det är sommar igen!

Skriver kanske här sen, om jag känner mig lite mer uppåt! :D

God Jul! XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar