söndag 6 december 2009

tankar..


Sitter och lyssnar på Elvis Presleys - In the ghetto :)
Är en fruktansvärt bra låt faktiskt! :)

Har funderat mycket på den sista tiden.. På lite allt möjligt faktiskt, men framförallt på förhållanden i stort. Tycker att det är många runt omkring som skaffar flick/pojkvän och bildar familj med barn och grejer. Själv har jag inte ens haft ett "riktigt" förhållande än.

Så fort det är på väg att bli något som kan vara bra, så lägger jag benen på ryggen och springer fortare än ögat.. Undrar just varför?

Jag skulle också vilja träffa någon. men jag vet inte vem, eller hur.
Är ju inte dirket någon som kommer komma och knacka på min dörr och fria.. ;)
Haha* Nä, helt ärligt, så vet jag inte vad jag vill.. Känner mig ensam ibland, men oftast tycker jag om att vara ensam.
Har sett många typer av förhållanden runt omkring mig, och det finns många sorter som jag inte vill ha.

* Man är tillsammans med någon för att man är rädd för att bli ensam.

*Man är tillsammans med någon för att alltid ha en hundvakt.

*Man har blivit så van vid att leva tillsammans, så att ingen av parterna kan tänka sig någon annat.

* Man håller ihop för "barnens skull"

hmm, det finns ju såklart många fler såklart, men dom är dom vanligaste..
Jag hade nog blivit tokig av att bo och leva tillsammans med någon, och aldrig få ha ensamtid..
Undra just hur det skall gå för mig att skaffa familj.
Troligtvis så kommer jag bo i en liten stuga i skogen och ha hela huset fullt med hundar eller nått.. ;) haha*

Så, lägenheten är överlämnad nu, och jag bor i Onsala på heltid. *me like*
Har mitt bohag i ett lager och försöker nu anpassa mig att bo i bara 1 enda rum igen. ;)

Har ju sålt min soffgrupp, då den var för stor för att ha i huset sedan.
Men härom dagen så var mamma på IKEA med Marie-Louise och hittade min drömsoffa.

Sedan första gången jag såg den, så har jag sagt att jag vill ha en sån..

Oj oj oj va glad jag blev när mamma ringde och sa att dom hade hittat en på fyndet!

Så.. det var ju bara att be Robin om hjälp, kasta sig i bilen och köra iväg till kållered för att köpa den.. Så nu står den på lagret med alla andra grejerna..

Känns hel skummt att jag har min dröm soffa... :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar