onsdag 2 december 2009

2/12-2009 Överlämning av Rosengatan 2, 43443 Kungsbacka


Oj oj, vad tiden går fort.
Idag är det dags att lämna över lägenheten till köparen.
Skall bli skönt att bli av med den! Men känns sammtidigt lite underligt...
När jag köpte den, så trodde jag ju att jag skulle bo där ett par år framåt, men nu, mindre än 1 år senare är det dags att säga hejdå igen.

så klockan 11:00 idag äger jag inte någon lägenhet längre.

Efter det är planen att träffa Lollo en stund. Fika och mysa. :) *me like*
skall ta hand om alla grejer som jag ställt av här hemma, tömma bilen på grejer och sedan vid 16:00 blir det byte av däcken på Curtan.
vid 17:00 skall jag in till IKEA med mamma och Marie-Louise och köpa lite grejer, och sedan hem. laga lite mat, och inta soffläge. :)

Jag och mamma håller på och ritar på huset. Ändrar detaljer, byter ut köket osv..
Är kul! Varje liten detalj räknas hela tiden. :)

Längtar tills det är dags att sätta igång ordentligt!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar