torsdag 28 januari 2010

Ny dag, nya möjligheter....?


Har funderat lite över mig djälv sedan i Lördags..

Undrar lite hur det kommer sig att jag har blivit en sån "bitterfitta"?

Hmm.. Kanske är ett hårt uttryck.. men faktum är att det är helt sant.
Träffade ju som sagt Chans i Lördags på Stenungsbaden.
Var ju faktiskt riktigt roligt att se dom igen.


Men då en av bandmedlemmarna, S, har varit något av en bästa vän och "storebror" för mig, ända till våren 2008, då jag nog troligtvis var dum, Så var det visst lite spännt mellan oss.

Han har träffat sig en (vad det verkar som) jätte trevlig tjej, och han såg faktiskt riktigt lycklig ut. Men då kommer min så fruktansvärt tråkiga sida fram.. Avundsjuka och även lite svartsjuka. Saknar min kompis oerhört mycket. men har trängt undan det och struntat i att åka på deras spelningar de sista året.

Men då jag träffade honom nu igen, så kom känslorna upp igen.

Önskade att allt var precis som förr.

Vi dansade, skrattade, pratade om det mesta och hade bara allmänt roligt.

Men tiderna förändras..

Så även våran vänskap. Inget är lägre som förr.. lite snabbt: "Hej! Läget? Längesen man såg dig?" så var det hela över..

*Suck*

Men jag får väl helt enkelt skylla mig själv.
Förstår inte varför jag har blivit så tråkig, sur och bitter på de senaste åren!?

Faktum är ju att jag trivs väldigt bra med mitt liv, mitt jobb, min familj och mina vänner..

Hmm.. Får nog försöka att ta tag i mig själv nu.


1: BANTA!
2 Sluta upp att vara så bitter!
3 Lev livet!

Jepp.. så får det bli..

Detta var allt jag hade för idag.
Behövde bara få lufta mig lite.. =)

Tack


Till vi ses igen



XOXO



*Minnen*

3 kommentarer:

  1. DU har fått ett AWARD av mej:)

    SvaraRadera
  2. Jennie ;=) Vart hittade du detta gamla kortet?

    Tjejen du behöver inte banta, tänk på oss andra vi som är betydligt mycket större än du, vad ska vi göra då? Svälta och banta eller?

    Ta hand om dig tjejen
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallå gumman!
    Hehe* det är riktigt gamla kort, från Sands..
    Då du hade svart kortklippt hår.. :) tror jag har en bild ifrån samma tillfälle på dig och stampe på Facebook. :)

    Ler* Nä, det var ju inte riktigt så jag menade.. ;) bara tänkte på mig själv.. har ju gått upp jätte mycket det sista året.. kommer ju inte i några av mina gamla kläder längre.. ;) Kramar!

    SvaraRadera