tisdag 11 maj 2010

2010-05-11

Det blir visst lite fler bilder.. Ifrån idag.. =)
Mina fina och duktiga snickarpojkar är så duktiga så... *hehe*
När jag kom hem idag så var redan takstolarna på plats och det var dags för grabbarna att lägga på brädor på taket.. :) (ursäkta att jag inte vet vad någonting heter, men tycker att det är spännande ändå.. Så ni får helt enkelt ha överseende med att jag kallar allting med egna namn.. :) )




Vissa har det bra medan andra jobbar.. :)
Här har vi ju självaste chefen som precis ätit lunch.


Putte :)


Halva klart.. :)


Weeeiii* Så var ena sidan klar iallafall.. Duktigt! :)*
Nu skall jag nog försöka slita mig och gå ut med jyckarna.. Nu väntar två lediga dagar framöver.. Sen så jobbar jag bara fredag och lördag.. Sen är det SEMESTER!!!! :)
En hel vecka.. :)
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar