lördag 8 maj 2010

Lördag igen.. :)

Så var det återigen lördag, och man är ledig.. :) Härligt är vad det är.
Har varit så trött de senaste dagarna, men vet egentligen inte varför.. sover ju ca 6 timmar/natt, precis som jag gör annars.
Hmm.. mycket skummt må jag säga.. :)

I veckan har jag köpt en ytterdörr som jag skall hämta nu under helgen..
En Diplomat Elin, höger hängd med cotswoldglas.. :D *weeeii*


mina nya favvo killar är ju såklart mina underbara snickare.
I Torsdags var dom här och byggde bottenbjälklagret, så nu väntar vi bara på att måndag skall komma, så att huset levereras.. :D

På bilderna är Stefan, Putte och Jonas med.. Är ju bara PJ som sakans.. :D













Färdigt! *yeeaahh*




Det var allt för idag.. Nu är det dags för mig att göra mig färdig. Skall på tjejmiddag hemma hos Johanna ikväll. :) skall bli väldigt trevligt faktiskt.

Tills vi ses igen!

-over and out-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar