söndag 23 maj 2010

En hel vecka...


har gått sedan jag skrev något sist..
jag har ju haft semester, och hållt på o greja hela veckan, så jag får väl skylla på det.. :)
Här kommer iallafall några bilder på vad som har hänt under veckan.. :D
Håll till godo!


Pojkarna sätter lect på taket.

Målat runt fönster, dörr och tassbrädan.

En vägg är på god väg. Golvet är klart och mellanbjälklagert håller på att ta form. :D

Övervåningen är på väg att bli klar den med!

vid "matbordet"

Övervåningen igen.

Ena gaveln är färdigmålad.

Viktor jobbar på den andra sidan.

Viktor igen.

Ena långsidan är också klar! *weeeii*




Se där ja.. Det var allt för denna gången..

Har ju egentligen jätte många fler kort.. men det tar så lång tid att ladda upp dom.. :S

Nu har jag kramp i hela kroppen. Så en varm dusch och en kebabrulle är helt enkelt vad min kväll består av. :)

I morgon är det tillbaks till jobbet igen. Är med blandade känslor. Älskar ju mitt jobb, och jag har saknat mina underbara kollegor.Träligt med tidiga uppvaknanden igen bara.. Men som en vis liten tjej sa till mig en gång.. "Det suger". Får helt enkelt gilla läget. *tummen upp*

Det var allt för idag!

Tills vi ses igen!

Puss & kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar