onsdag 2 juni 2010

Herregud... Förlåt!








Herregud! Förlåt mig!

Jah är ju helt uppenbarligen en svin dålig bloggerska.. Uppdaterar ju aldrig längre..

Här kommer iallafall några bilder som ligger pådatorn.. resten ligger i kameran.. skall försöka föra över dom lite senare idag.

Hade tänkt blogga lite igår, men jag hade sån huvudvärk, att jag bara gick och la mig. Gick ju för övrigt hem tidigare från jobbet pga huvudvärken.. Låg i ca 4 timmar i mitt kolsvarta rum. Sedan blev det lite bättre, och jag vågade mig ut en stund i solen. men för övrigt blev det inte så mycket gjort..

Idag är det ju onsdag, så jag är ledig. Vilket innebär tvätta, städa rummet, måla, spackla och slipa.. tur för mig att huvudvärken är lite bättre idag iallafall.. Slipper ju äta Citodon. :D *tummen upp*

Det var allt för nu.. Hörs sen, om jag får in bilderna från kameran.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar