tisdag 22 juni 2010

Tisdag.. igen..

Jahopp, då var det redan tisdag igen. och i morgon är jag ledig igen.

Det har varit fullt ös hela helgen, då köket levererades i fredags. Så i lördag åkte vi till IKEA och införskaffade lite grejer. Åkte till K-rauta och köpte en diskho.

Så fick jag hjälp av mina snälla bröder att hämta hem mina vitvaror från lagret! =)

Söndagen ägnades åt att montera köket.. Blev inte klara, utan lyckades bara sätta upp några skåp. Så under måndagen så gjorde vi klart det hela och byggde bar/hängdisken.. =)

Det kommer bilder på det lite längre fram, då det är så segt att lägga upp bilder här.

I morgon skall vi åka till Jula och köpa utemöbler (rea) och sen skall vi bygga ihop badrumsmöblerna och tapetsera vävtapeten i klädkammaren. Förhoppningsvis så hinner jag ju måla väven där också. Så i morgon är det helt enkelt fullt upp igen! =)

Rambo är halt! Den lille stackren har inte kunnat gå ordentligt sen i lördags. Var uppe på ängen och kasta pinnar, så troligtvis så har han sträckt sig.. Hoppar på tre ben gör han i allafall.. Men lite smörj med voltaren gel och Zoon så blir han nog bra igen!

Håller på att leka lite med bloggdesignen.. är kul att ändra om lite... men det tar också så lång tid.. Vad tycker ni, är det okey nu eller skall jag ändra om igen?

Jaja.. nu är det starx läggdags. Sov gott mina vänner!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar