söndag 27 juni 2010

men är jag inte duktig, så säg...

Tycker faktiskt, om jag skall vara helt ärlig, att jag är väldigt duktig! :)

Vaknade när klockan ringde klockan 03.40 i morse och susade iväg till jobbet. Började vid 5 och klockan 10 var vi klara med både bröd, tårtor,sportdegen, vetedegen OCH mannapinnarna.. :D *heja oss*

Kom hem för ett par timmar sen. mormor är här.

Hon skall käka middag med oss idag, så för att göra något kul tänkte jag baka lite.

Gick ut med jyckarna och funderade.. kunde inte riktigt bestämma mig. Så det blev helt enkelt två grejer. Dels en kladdkaka och sen en sockerkaka med jordnötter och choklad. *mumma*

Så, nu 15 minuter senare så står både kladd och sockerkakan i ugnen. Väntar bara på att det hela skall bli klart, så skall jag packa ihop lite grejer i stugan, för att ta ner till huset.. :)

Btw är mamma min nere och tapetserar just nu.. Duktiga hon! *klappar på huvudet*

Jaja, nu ringer det strax, så skall sätta lite fart! ha det gott så ses och hörs vi kanske senare.

Puss och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar