måndag 31 oktober 2011

Vissa....

Vissa människor lämnar STORA avtryck och märken i hjärtat....

Familjen Forsell är såna människor!!
Träffade dom 1999, då jag red deras fina lilla B-ponny Eros.
Hjälpte dom eftersom Eros då var 4-5år och Emma var lite för liten..
Kerstin, som är otroligt duktig, hjälpte till från marken, Dressyrträningarna!!!
Dom kommer jag aldrig att glömma!
Och det är dom som har format mig, dels som ryttare, men även som människa.
Modet att våga tro på sig själv.
Att veta att så länge man gör sitt allra bästa, så är det jätte bra!
Det är nog en utav dom största sakerna som jag har lärt mig av Kerstin.

Sen är det ju klart.... "trampa ner hälen", "rak i ryggen", "sitta på hela världsdelen, som gud har givit mig", och "RRRIIIIIDDD!!!" ;)

Emma och Anna har alltid kännts som små systrar.. Trots att vi inte har setts på närmare 10 år, så känns det fortfarande så..
I och för sig så är dom ju "stora" nu... Vuxna..
Inte alls dom där små söta dockorna längre.. Utan vackra kvinnor..! :)

Ja... Ni förstår att gårdagen var lyckad va!? ;)
Som jag har saknat dom!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar