tisdag 1 november 2011

Skön tisdag,,

Är precis vad det är idag..

Navy-tisdag som jag även kallar den, vilket betyder att jag kan vara uppe hur länge jag vill ikväll..
För i morgon är det lediga-onsdag...! :)

Har inte fått gjort någonting under dagen, som jag hade tänkt att göra..
Hade stora planer på att städa, damma, dammsuga, tvätta och tvätta golven...
Men icke!

Hade sån huvudvärk när jag kom hem, att jag gick och la mig för o vila en stund.
2 timmar senare vaknar jag upp, och har inte fått gjort ett skit.
Så min lediga-onsdag kommer att bestå av STÄDNING!

Det är verkligen så sjukt nödvändigt.
För det ser ut som om en bomb har släppts här... :)

Nu börjar julemånaden närma sig med stormsteg också..
Det märks framför allt på jobbet, då vi bakar pepparkakor och saffrans-skorpor i långa banor..
och i morgon är det dags att komma igång med saffransmuffinsen också.
Inför Tjolöholms Julmarknad naturligtvis... :)

Nu är det dags att gå ut med hundarna i allafall.
Skall bara svepa det sista kaffet, så är jag på väg.. :)

C`ya!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar