tisdag 24 november 2009

fy fy fy..



på mig.. usch vad jag är dålig på att uppdatera här..
Jag får helt enkelt skylla på jobbet.. ;)


Hat jobbat torsdag- måndag så är ledig tisdag och onsdag denna vecka..
är väldigt skönt med sovmorgon faktiskt..

Håller som bäst på att städa ur lägenheten, om en vecka är det dags att lämna över nycklarna och säga hejdå till Rosengatan..
Tråkigt, men ändå väldigt skönt.. :D
Skall bli väldigt skönt att få komma hem till Onsala igen..

På torsdag är det möte med banken, sedan blir det till att städa i lgh hela helgen..

Längtar till sommaren!!
Tänk vad skönt när allt är ljust och varmt..
Kanske skall köpa mig ett hus i grekland när jag blir pensionär.. :D


nu skall jag ut med dogsen..
Ha en trevlig afton. jag hör av mig igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar