fredag 13 november 2009

herrejisses...



Nu jäklar är lussekattsbaket igång på jobbet..

ca 1000 st igår och ca 1000 st idag.


Ojojoj.. som bagare hinner man ju tröttna på allt som har med lussekatter, saffran och pepparkakor att göra, lååångt innan det är dags att äta upp dom.


Det är ju likadant på kanelbullensdag, Gustav Adolfsdagen, osv...


Är lite tråkigt faktiskt..

Är ju inte så att man är sugen på något när det är dags att äta...


Jaja, duktiga är vi iallafall, tycker jag. =)



Nu börjar det närma sig överlämningen av lägenheten också..

Försöker packa, men det är så jäkla tråkigt.

Dels så tycker jag att det är tråkigt att sammla ihop alla grejer, men att man dessutom skall behöva packa in alla ömtåliga saker i tidningspapper gör ju inte saken roligare..


Men men.. nu är det faktiskt dags att sätta fart.


Måste ringa till humlans mini-lager nu på måndag också.. måste ju faktiskt förvara mina möbler och grejer någonstans undertiden också.


Funderar på att tattuera mig snart igen också..

Kommer bli ungefär så här, fast lite mindre, i svart och min ritning.. =)
Japp, japp.. det kommer att bli kanon..
Nu är det däremot läggdags för min och Rambos del..
Skall ju upp tidigt i morgon igen.
Så sov så gott.. Sweet Dreams. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar