lördag 7 november 2009

oj oj oj...

Nu var det riktigt längesen jag skrev något här.. *sorry*
Jag hade faktiskt glömt bort att jag hade en blogg om jag skall vara helt ärlig.. ;) är inte van vid att behöva uppdatera någon..
Så.. det har hänt mycket sen senast.

Jag bestämde mig för att sälja lägenheten, så jag kontaktade Svensk Fastighetsförmedling, och Malin Ring. (Väldigt duktig och trevlig mäklare om jag skall prata sanning).

Vi bestämde träff, och Malin tillsammans med sin kollega Sandra kom hem och värderade lägenheten. Någonstans mellan 975 000 - 995 000:- var ett bra utgångsbud.
Efter lite räkningar och kalkyler så konstaterade vi att 985 000:- var ett bra pris, då jag skulle gå plusminusnoll efter att jag löst ut lån, betalat mäklararvode, skattat osv.

Så sagt och gjort, Malin var hos mig på Torsdagen och på Torsdag eftermiddag veckan därpå låg lägenheten ute på internet.

2 visningar senare så var budgivningen igång. Och det hela slutade på 1 060 000:-

*Herregud va mycket pengar!!*
Känns jätte bra allting!

Det var en trevlig kille från Onsala i min ålder, som vann budgivningen *grattis till honom*
Hoppas verkligen att han kommer att trivas gott.
Är ju en fin lägenhet faktiskt.. :)

Mina hus delar kommer någon gång i April och dräneringen och grundgjutandet är bokat i Mars.

Jisses... allt bara rullar på!
Är ju snart jul också. *Usch och fy*

Jaja, det var nog allt för denna gången..
återkommer an annan dag
Tills vi ses igen.. Mendacem memorem esse oportet



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar