tisdag 10 november 2009

Saffransmuffins och ledighet

Har gjort massa saffransmuffins på jobbet idag.. 314st för att vara helt exakt.. *uuhhh*
Jag tycker inte om saffran faktiskt.. både luktar och smakar illa.. ;)
Som tur var, så behövde vi fylla på förrådet med cholkadmuffins idag också....

sitter nu i soffan här hemma hos mig, tittar på ghostwhisper och väntar på Johanna.
Skall fika lite.
Och sen ikväll blir det NCIS x 2.. :)

Är ju ledig i morgon så ikväll skall jag nog vara uppe ända till 21.00 :)

Måste ju börja packa ner all min skit snart också..
Niklas flyttar ju in om 3 veckor ungefär...

Ibland önskar jag att jag hade någon.. känner mig ensam ibland..
men men.. det går nog över.. :D

xxx Jennie

2 kommentarer:

  1. Hej Jennie. Så fin blogg. Hoppas att du haft det bra idag på din lediga dag. Imorgon ska vi rulla kusar:) Dina muffins blev bra. Det är ju inte vårt fel att saffran smakar skit. Choklad är ju desto bättre. Det finns någon för dig oxå, vänta bara./Maria i bageriet

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Tack så mycket för de fina orden! det värmde jätte mycket. =)
    Helt rätt.. saffran är en riktigt äcklig krydda.. och det är ju faktiskt inte vårat fel.. =) Massa kramar!

    SvaraRadera