tisdag 17 november 2009

Måndag och Tisdag i Onsala


Sitter i soffan hemma hos mamma och tittar på Hell´s kitchen.

Har tittar på NCIS x2 ikväll.. *spännande* men är rätt trött nu..
är nog dags att hoppa i säng nu.

Zillah har slutat löpa nu, vilket är väldigt skönt. Hundarna kan umgås i samma rum, utan att hoppa på varandra.

Igår va jag med Becka hela dagen.. satt hemma hos mamma, drack kaffe och spelade sällskaps spel. Väldigt mysigt faktiskt.
Var riktigt längesen man spelade sånna spel. Brukar ju oftast bli att man spelar TV-spel om man nu spelar spel över huvudtaget.

Körde en turnering. 4 olika spel. TraffikLotto 1-0 till Becka. Resan 1-1 till mig.
Barnfinans 2-1 till mig. Tjuv och polis 2-2 till Becka.
Vi var ju tvungna att avgöra på något vis. så det fick bli Resan en sista gång..
Såklart fick jag inte de korten jag behövde, så Becka vann..

Fy satan vilken dålig förlorare jag är..! ;)

jaja.. hundarna börjar smyga upp för trappan. Är nog nanis nu..
Dags att krypa till kojs.

Imorgon skall jag nog försöka bege mig till Lgh och packa lite mer grejer..
Så satans tråkigt bara... :S

well well... Sweet dreams..

Puss Puss Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar