tisdag 13 december 2011

Bajs.....!?

Det sista jag tänkte igår innan jag somnade var -"gud, va skönt o vara ledig imorgon, SOVMORGON!"

Vaknade klockan 6 utav att hundarna var helt vilda.
Sprang upp och ner i sängen, lekte med en strumpa, kastade sig i sängen, skällde, osv osv...
Där försvann min sovmorgon....

När jag gick upp så luktade det ju väldigt konstigt... BAJS!
Letade över hela övervåningen.... ingenting.
Tänkte att nån utav hundarna va bajsenödig och hade fisit eller nått, så gick ner för att sätta på kaffe och promenera.
Tände granen... och där var det BAJS!!!!!!!
FY FAN VA ÄCKLIGT!!!!!
Kiss på golvet, och mycket söndertuggade tändstickor, papper och dylikt... (!?!?!?!?! va hände!?!?)

Det var bara att tända upp överallt och städa.
Bajs är ju det VÄRSTA jag vet!
Så efter mycket ulkande, spyande och städande är det nu borta....

Öppnade altandörren och vädrade när jag gick ut med hundarna.
Men det luktar FORTFARANDE äckligt!!!
städat mer, pyschat på massa medel överallt och tänt massa doftljus överallt...
men det hjälper inte så jätte mycket..
Tror att det äckel-lukten har fastnat i näsan på mig!

Det blev inga pannkakor för hundarna igår.. TUR är väl det... Annars hade jag kanske fått flytta ut och bo på altanen..... FY FAN!!!!

Skall se om jag kan fixa pannkakor idag istället...
INTE till hundarna iallafall, utan till mig själv...

Nått att trösta sig med är ju iallafall att mina ben är släta och fina efter gårdagens vaxning.. ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar