tisdag 13 december 2011

Pannkakor....






Idag är det Tisdag.. Lucia till och med... :)
Lucia borde ju egentligen vara vitt med sol o grejer.
Men idag är det riktigt ruskväder. Blåser och regnar storm ute.
Luciorna får allt ta o hålla i luciakronorna på lussefirandet idag. :)
Visserligen gillar jag när det är lite ruskigt väder ute.
Speciellt om man kan få vara inne med massa tända ljus hela dagen.
Så idag har jag jobbat, många lussekusar och lussekatter med andra ord.
Och nu sitter jag här i soffan o gottar mig med en stor kopp kaffe. :)

Bilderna här ovanför visar min fina gran (plast såklart) och mina underbara hundar som snällt ställer upp på lite lussefirande med glitter o grejer.(Tycker dom visserligen INTE är så roligt, utan är rätt uttråkade) :)

ikväll skall jag åka med J och K till vax-tanten o vaxa benen.
Fy farao!
Skall man vara fin får man lida pin heter det ju... ;)
Ser inte fram emot det besöket iallafall, eftersom jag inte kunde åka med förra gången, och benen är nu hårigare än Zillah och Tyson tillsammans...

Har lovat älsklingarna att dom skall få pannkakor idag, så det är väl bäst att sätta fart med stekandet.
Är ju sjukt tråkigt... men har man lovat, så har man.... :)

ha det gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar