lördag 2 juni 2012

Sista..

Sista sovmorgonen i morgon för våran del..

På Måndag börjar jag jobba igen..
Lite bitterljuvt kanske..
Saknar att känna mig nyttig... Men samtidigt är det så sjukt skönt att bara få vara ledig..!
Sovmorgon varje dag, kunna titta på TV ända till klockan 24 om jag vill.

Igår fick jag inte gjort mycket..
Satt mest i soffan hela dagen.
Tittade på film, myste med hundarna och hade det allmänt mysigt. :)

Idag har jag och mamma fixat klart staketet där ute.
Blev faktiskt jätte fint, med tanke på att vi använt gamla stolpar och spillvirke. :)
Vi fick köpt nät på Jula tidigare i veckan, eller om det till och med var förra helgen..!?
Kommer faktiskt inte riktigt ihåg..

Så nu kan hundarna få vara ute på gräset och busa o leka så mycket dom vill, utan att han behöver tjata och gnata på Zillah hela tiden..

Hon scannar ju av med nosen så fort hon känner gräs under fötterna, sen sticker hon..
*suck*
SKITJOBBIGT!

Men inte nu inte...! MOHAHAHA! :D

Ikväll blir det soffhäng, skall hämta mamma klockan 24 i Kungsbacka i natt...

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar