lördag 20 november 2010

I mys-tecknets namn!

Idag är det Söndag igen, En dag i mys-tecknets namn!
Idag skall jag nog inte göra ett skit. Bara ta det lugnt och mysa med Rambo. <3

Helgen började väldigt bra faktiskt. Har varit ledig både Lördag och Söndag denna helgen, vilket faktiskt är väldigt väldigt skönt! Det har varit jätte skönt att få sova till man vaknar, utan klockor osv.. TVÅ DAR I RAD! :)

Fredagen var en hektiskt dag. Först så hade vi jätte mycket att göra på jobbet, då Tjolöholms Julmarknad har pågått Onsdag- Söndag. Det blir ju många vörtbröd, pepparkakor, saffransmuffins, osv. :) Sen bar det av hemåt. Kom hem klockan 12:00. Promenerade med först Rambo och sen Zillah (då Zillah löper just nu, så kan jag inte ha dom ihop), efter det så tog jag en dusch, lagade middag och städade i huset. Klockan 17:00 åkte jag och Viktor bort till Byalagstugan för att förbereda C´s fest. Klockan 19:00 kom gästerna och sen var det fullt upp hela kvällen!
Det var verkligen jätte trevligt! och jag hade väldigt roligt, trots att jag "jobbade".

Kom hem vid 01:30, och stupade då i säng.. :)

Vaknade tidigt på Lördagen, sen gjorde jag inte många knop på hela dagen. :P
Åkte med mamma och handlade vid 14:30.
ÖoB och Coop blev det. *tummen upp*

Och senare på kvällen så hade jag och Johanna myskväll. Kollade på filmen "Last song" med hon Hannah Montana-tjejen. Den var faktiskt ganska bra, men man var ju lite besviken att hon inte sjöng något direkt. Hon är väl ändå typ sångerska!?

Snart kommer i allafall Eclipse ut på DVD! *längtar*
Det där är en bra film! ;)

Nu skall jag krypa tillbaks under filten och gosa ner mig lite längre ner i soffan.
ÄLSKAR verkligen när man vaknar tidigt, då det fortfarande är mörkt ute.
Då kan man tända lite ljus, på med dun-tofflorna och krypa ner i soffan med en Stor kopp kaffe i handen. :D Det är verkligen MYS för mig!

Ha det så gott nu!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar