fredag 26 november 2010

Myskväll...? Näää,, orka!? ;)

Hittade en rolig grej på facebook.. SketchApp..
Lägg in din bild, så görs det om till en "teckning". Lite häftigt måste jag säga.. ;)

Idag är det ju som sagt Fredag. *yippie*
Är skönt med dom lediga helgerna tycker jag!
Denna Fredagen har inte varit så effektiv direkt, Gick visserligen bra på jobbet..
Men sen har jag inte gjort ett skit mer än att laga mat.. :D
Men det är rätt skönt med såna dagar också!

I morgon blir det lite jul-stök här hemma..
Städa, sätta upp mina jul-stjärnor, kanske sätta upp lite tomtar och grejer..
Så skall jag baka bullar. :D
Skall faktiskt bli lite mysigt att fylla huset med nybakat lukten. ;)
Blir första gången jag bakar på riktigt här hemma.. Har ju visserligen gjort kladdkaka, sockerkaka, osv.. men aldrig bullar.
Så man skulle väl kanske kunna säga att det är premiär! *weeiihoo*

Hade egentligen tänkt att jag skulle ha en riktig myskväll här hemma nu ikväll, men jag orkar inte.. ;) Orkar ju inte ens tända ljusen på bordet.. Hahaha!
Nä, nu skall jag fortsätta kolla på Tv..
Ha det gott!

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar