fredag 12 november 2010

Så var det Fredag igen!

Veckorna går helt galet fort nu. Det är redan Fredag. Så nu jobbar jag bara i morgon också, sen är jag ledig på Söndag! *tummen upp*

I morgon är det nog mycket att göra på jobbet också. Det är ju faktiskt Farsdag på Söndag. Så det är många beställningar på tårtor, bakelser och säkerligen bullar och längder också. :D

I morgon skall vi dessutom göra Daniels bröllops tårta. Det skall bli väldigt kul! Jag hoppas bara att han och Ulrika blir nöjda. :D
Skall se om jag kan lägga in en bild i morgon när vi är klara. :)

Min dator har varit trasig. :S Får skylla på att det är därför som jag inte har uppdaterat bloggen under veckan. *tsss*

Det hade blivit något fel med hårdvaran. :S

Jaja.. nu skall jag glo lite på TV´n, så kommer Daniel och bestämmer brudpar om en stund.. Borde egentligen röja upp lite här hemma.. Men orkar inte riktigt det. :)

Ha det gott så hörs vi kanske sen. :)

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar