onsdag 17 november 2010

Onsdag är en ledig dag!

Idag är det Onsdag igen, och det betyder att jag är ledig! *weeii*
Jag älskar visserligen mitt jobb, men herregud vad det kan vara skönt att få vakna utan väckarklockans enträgna ringande! :)

Idag är det min kära granne Peter Carman´s födelsedag. Så ett STORT GRATTIS till honom!

Dagen består av lite små pyssel. Dels skall jag hämta lite grejer på mammas jobb, för att sedan åka ner till mitt jobb och hämta Peters tårtor.
Hem och lämna tårtorna, sedan blir det in till Kungsbacka med Johanna.
Hon skulle titta på en jacka, och då får väl jag passa på att kanske hitta några skor till mig.. ;)
Där efter åker vi ev. med mamma in till GBG en sväng. :)

Det ser ut att bli en fin dag! Härligt väder o allt! Precis som jag beställde det. ;)
Borde sätta igång o vika tvätt. *FYYYYY*

Jahopp, det var väl allt jag kunde komma på idag.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar