lördag 27 november 2010

Lördag och kväll!

Jaha, så var det redan Lördag kväll.
Den här dagen har gått väldigt fort!
Fast det är klart.. jag vaknade halv 6 och kunde inte sova längre.
Vaknade med en upprymd känsla i hela kroppen. Äntligen får man börja Jul-pynta!

Så klockan 7:00 hade jag satt upp alla stjärnorna i fönstrena och påbörjat städningen.
Hade också bestämt att jag skulle baka lite bullar idag, eftersom mormor kommer på Julen och det kan ju vara kul att bjuda på någon typ av fika till kaffet när jag får besök.

Hämtade mammas bakmaskin vid 11:30 och satte sedan igång med baket!
vid 13:30 var jag färdig bakad. ca 160 bullar blev det.
Körde en deg på 4 liter när jag ändå höll på.. :D

Nu kom mamma hit, Nu väntar vi bara in Johanna och Kicki. Så blir det myskväll!

Kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar