lördag 6 november 2010

Kärlek och inspiration i massor!

Det är precis vad jag känner idag! Äntligen!!

Idag är det lördag och dessutom den 6 november = Gustav Adolf.

Så på jobbet idag så hade vi massor att göra. Närmare 1500 bakelser skulle jag gissa på.
Det flöt på väldigt smidigt! Började vid 5:00 och klockan 10:00 kunde jag stämpla ut. Fullt nöjd med min insats!

r jag kom hem gick jag ut en sväng med jyckarna, och sen var det dags att sätta lite fart.
Jag var med mamma och Viktor i Kållered igår. Köpte mig en Wellpur bäddmadrass från Jysk och en annan bäddmadrass från IKEA. Så nu har jag precis bäddat i mina nya madrasser, nya lakan och vädrat ur där uppe på det lilla loftet. :)

Tvättmaskinen går alltså varm, diskmaskinen jobbar på och jag är halvt färdigt med städningen! *weeiii*

Måste säga att jag känner mig full av inspiration idag. Putsar och fejjar. Dammsuger, tvättar golven. Funderar på dagens middags meny. Kanske skulle ge mig på att baka lite också!? *hoppsan* Det händer nästan aldrig! Blir ju så mycket sånt på jobbet, att jag aldrig har någon lust för sånt när jag är hemma....

Jag har fått upp lite gardiner här hemma. Ser ju nästan lite mysigt ut nu.. :)

I Tisdags var jag med familjen i Ullared. På Gekås närmare bestämt..
Fick köpt lite smått och gott, som alltid när man är där.. ;)

En Jacka/kappa, en taklampa till köksbordet, gardinerna,lite kläder och julstjärnor till fönstrerna. Tur att Gekås finns!
Jag har ju inte lust att lägga 400-500 kr på EN enda ljustake..
Heja billigt och REA!

Funderar på att åka in till Kungsmässan någon dag också. Köpa mig ett par nya skor. Som tål vatten och snö kanske? Hmm*
Dom säger att man inte kan gå runt med ballerinaskor denna vintern också.
Förstår inte alls vad dom menar..!? ;)
Jag hatar att köpa skor!!!!

I eftermiddag skall jag kanske åka in till GBG, Lundby badet närmare bestämt, för att kolla lite danstävling. Bugg, Rock´n roll, Lindy Hopp och Dubbelbugg.
Det blir nog roligt! :D

Jaja, nu skall jag nog sätt lite fart igen, innan jag blir helt apatisk.. ;)

Ha det gott!
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar